niedziela, 23 czerwca 2013

Bakalie......

                  W ten weekend na terenie stoczni gdańskiej (choć to wyglądało, jak obok stoczni), odbyły się targi mody, dizajnu i młodej sztuki - Bakalie. Ze strony internetowej (Bakalie) wynika, że w tym roku była to już 8 edycja. No, cóż nie wiedziałam, że takie coś w ogóle w Gdańsku jest. Dopiero w piątek przez przypadek dowiedziałam się od męża Beaty.
I dzisiaj tam zawitałam. Ze znajomymi i aparatem.
I gdy już udało nam się trafić (wchodziliśmy głównym wejściem, a trzeba było z boku, kilkaset metrów od wejścia głównego, nie było żadnych oznakowań, że coś się dzieje na terenie stoczni, a pan ochroniarz wysłał nas w ogóle w inne miejsce) to obejrzeliśmy, co tam było (całkiem ciekawe rzeczy ludzie mieli), i zrobiłam zdjęcie stoisku Beaty. :)
 Beaty wyroby to te bardziej z lewej, dzieliła z kimś stolik.

Zdjęcie nie jest najlepszej jakości, bo wiadomo, to mój aparat. ;)

 Nowy zegar. Pojawi się jeszcze, w poście o zegarach. :)

I nowa misa.
(Będzie jeszcze w innym poście, jest i inna nowa misa). :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz