niedziela, 12 maja 2013

Dekory na ścianę.....

Jak już gdzieś wspominałam, Beata robi nie tylko biżuterię, ale i przedmioty użytkowe. Zegary i misy już prezentowałam (a na pewno będą kolejne). Teraz czas na dekory. Dzisiaj kafle ozdobne do kuchni i łazienki. 
Wszystkie kafle oprócz ostatniego to było moje zamówienie. Uwielbiam obrazki Sarah Kay, i mam na ścianie w kuchni w ramce kilka, kupione w sklepie ze starociami. Na przeciwległej ścianie znajduje się fioletowa mozaika. Doszłam do wniosku, że jedynym motywem dekorów pasującym będą właśnie te obrazki.  Podrzuciłam Beacie kilka zdjęć z internetu, a ona wykonała to:

Wisi nad zlewem. 

Wisi u mojej mamy. 
Miał być w mojej kuchni, ale stwierdziłam, że 4 dekory to będzie przerost formy nad treścią. ;)

Wisi nad kuchenką. 

Wisi nad blatem szafki, na której siekam, mieszam i bałaganię. ;)

Miał wisieć w łazience, ale oddałam mamie.

Wisi w toalecie.
Takiego obrazka wśród obrazków Sarah Kay nie znajdziecie, Beata go nieco zmodyfikowała. :) 

Będzie wisiał w łazience. 
Na razie jest jeszcze u Beaty, zawieszka jeszcze nie doczepiona.

A to będzie wisieć w łazience u klienta Beaty.
(Specjalne zamówienie)

Nie ma chyba żadnego obrazka, którego Beata nie umiałaby odtworzyć lub wymyślić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz